Wednesday, April 30, 2008

STUDENT OF MONTH

یکی از برنامه های مدرسه سحر اینه که هر ماه از هر کلاس یک یا دو نفر به عنوان دانش آموز ماه انتخاب می شن. و این ماه سحر انتخاب شد. خودش این اتفاق را با یه عالمه ذوق، اینجوری برام تعریف کرد: مامان، اگه گفتی، باید حدس بزنی چی شده، رفتیم تو اون اتاقه(سالن اجتماعات)، رو پله(سکو) ایسادیم و همه برامون دست زدن. !!!!!! ا
تو پست قبلی سحر بهتون گفت که با دوچرخه می ره مدرسه. خونه ما طبقه سومه، این بدین معنی که هر روز باید یه عالمه پله رو با دوچرخه نازنین بریم پایین و چون می دونه که من نمی تونم چیزای سنگین رو بلند کنم خودش کمک می کنه. سحر دستشو می گیره و من زینشو و با هم می بریم پایین. توی هر پا گردی که می رسه برای خستگی در کردن می ایسته، بعد از من می پرسه: خوبی؟ نی نیت خوبه؟ مشکلی که نداری؟ با نی نی هم یه خوش و بشی می کنه و بعد که مطمئن شد دوباره راه می افته. ا

5 comments:

Anonymous said...

سلام دوست کوچولوی من
تبریک می گم.به نی نی هم سلام برسون
خاله مهرک

Anonymous said...

به به چه خواهر مهربوني. چه دانش‌آموز ماه خوشمزه‌اي!!

ليلا said...

bah bah che khabaraaye khoobi. man ke modati bood be eenja o hich jaaye dige sar nazade boodam o kolli az update shodanam khoshhalam haalaa ! :)

zizi the kid said...

fadat besham ame jun injuri ke kheily khaste mishi,asheghetam khahar kuchulu

Anonymous said...

Eyval , Eyval Sahar !